2011-04-24

hej!

idag kom olivia till mig mitt på dagen ungefär och vi städade i min sadelkammare, och nu har det äntligen blivit klart där inne. jag kanske kan lägga ut bilder imorgon om jag orkar fota.

iaf så for ju jag och olivia ut och red idag för vi skulle kolla om wille var bättre och DET VAR HAN!! :D
jag blev hur glad som helst, vi tog det lagomt lugnt, dom fick trava av sig lite grand och båda skötte sig jättebra!
så imorgon blir det kanske ett dressyrpass om jag hittar någonstans att rida annars blir det att fara ut i skogen igen.

aja, jag fumlar bara just nu utan jag bara skriver allt möjligt, men här ska ni få några bilder som jag fotade på hästarna ute i hagen igår:





















det var några stycket!
kram therese!

Kommentarer
Postat av: simone

super söta! ;D

2011-04-25 @ 09:48:48
URL: http://underbarasteyrpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0